Lappeenrannan Valkonauha  ry

on kristillis-yhteiskunnallinen

Suomen Valkonauhaliiton paikallisyhdistys.

Valkonauhatyön tavoitteena on vahvistaa yhteiskunnallista tasa-arvoa, tukea ihmisiä erilaisissa ongelmatilanteissa ja kutsua toimintaan päihteettömyyden puolesta. Toiminnan kohderyhmänä on koko väestö, sekä naiset että miehet.

Oletko sinä jäänyt eläkkeelle. Oletko jäänyt yksin ja sinulla on kristillinen elämänkatsomus. Tule mukaan toimintaamme. Me tapaamme kerran kuukaudessa. Ei tarvitse sitoutua hallituksen jäseneksi eikä luottamushenkilöksi. Vierailemme  palvelutaloissa ( 2 kpl) ja laulamme yhdessä tai muistelemme entisiä aikoja. Kesäämme kuuluu myös kesäteatteriesitys jossakin lähipaikkakunnalla.

Ota yhteyttä sihteeriimme sivulla Yhteystiedot. Jos haluat liittyä jäseneksi, jäsenmaksumme on 20 e vuosi. Saat lisäksi Valkonauhalehden 4 numeroa vuodessa.